Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 10:41:56 +0300

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 
2411371/06344 aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Häädemeeste 
alevik, Pärnu mnt 40, Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Häädemeeste alevik, 
Pärnu mnt 40b, Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Häädemeeste alevik, Pärnu 
mnt 40a, Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Häädemeeste alevik, 19331 
Rannametsa-Ikla tee (Kauplus, Ladu, Avalik parkla, Kergliiklustee ) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27015994>  (menetlus nr: 
435331), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (IRJA PEDE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister